czwartek, 4 sierpnia 2011

Google Music Beta - wrażenia z użytkowania

Google nie kazało mi długo czekać na zaproszenie do swojej nowej usługi. Po 4 dniach od wysłania prośby otrzymałem zaproszenie do testów.

Usługa Music służy do przechowywania naszych zbiorów muzycznych w chmurze. Dzięki temu możemy je odtwarzać na dowolnym urządzeniu posiadającym odpowiednią aplikację. Przetestowałem działanie Music na telefonie z Androidem oraz laptopie. Interfejs aplikacji webowej (bo tylko tak możemy korzystać z Music Beta na komputrze) jest przejrzysty choć mało intuicyjny (przydała by się obsługa prawego klawisza myszy).


Dużo lepiej sprawuje się dedykowana aplikacji na Androida. Jest wygodna w użytkowaniu a do tego bardzo ładna.


Dodatkowo na PC mamy możliwość zainstalowania aplikacji która skanuj nasze foldery z muzyką i automatycznie wrzuca ją w chmurę.

Ostatnimi czasy testowałem wiele usług muzycznych wydaje mi się jednak, że zostanę przy Google Music (przynajmniej do czasu aż Spotiffy będzie dostępne w Polsce).
Pozostaje teraz tylko zaopatrzyć się w spore zasoby muzyki i wrzucić je na swoje Google Music Beta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz